עו"ד רוטמן: "חייבים לצאת למלחמה על השתלטות הרשות על שטחי C"

    איתי גדסי No Comments on עו"ד רוטמן: "חייבים לצאת למלחמה על השתלטות הרשות על שטחי C"

    מועמדי הציונות הדתית נאמו בעצרת המחאה על השתלטות הרשות הפלסטינית על שטחי C, המכוונת וממומנת מלשכתו של אבו מאזן. אורית סטרוק אמרה בעצרת: "הנושא הזה ודאי יהיה תנאי סף בכל מו"מ קואליציוני שננהל"

    עו"ד שמחה רוטמן | צילום מסך, אתר התנועה למשילות צילום: צילום מסך, אתר התנועה למשילות
    21:16
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on חילול קברי ישראל בפריז: "חייבים לעצור את החרפה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמדי הציונות הדתית חברת הכנסת לשעבר, אורית סטרוק ועו"ד שמחה רוטמן הגיעו היום (רביעי) לעצרת המחאה שנערכה בסמוך לנוקדים. המחאה היא ההפקרות באדמות מדינה, הבניה הבלתי חוקית הפלסטינית בשטחי c והרס שמורות הטבע ההסכמיות. האירוע שנקבע מראש נערך בצילם של התמונות הקשות של הרס מזבח יהושע בהר עיבל ע"י הפלסטינים.

    חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק אמרה באירוע כי "לא יתכן שהרשות הפלסטינית מנהלת את המערכה הזו מלשכת ראש הממשלה שלהם, עם תקציבי עתק, עם כח אדם, עם תכנית אסטרטגית, עם מטריה בינלאומית, ואצלנו היא מתנהלת עם קומץ פקחים וקומץ מתנדבים. ככה לא מנהלים מערכה על ארץ ישראל".

    סטרוק הבהירה, "הנושא הזה ודאי יהיה תנאי סף בכל מו"מ קואליציוני שננהל. כי זו המלחמה על הארץ שלנו".

    עו״ד שמחה רוטמן אמר "מה שאנחנו מתמודדים פה איתו זאת מלחמה, המלחמה כאן היא מלחמה לאומית וצריך להתייחס אליה כמלחמה וכיעד לאומי על קרקעות של ארץ ישראל. חייבים לצאת למלחמה הזאת. היום פורסמה ההשתלטות וההריסה על מזרח יהושע- זה מגיע מלמעלה הישר מלשכת הראיס. נדרשת פעולה של המדינה בשביל להתמודד עם המלחמה הזאת".



    0 תגובות